Aquest dimecres, tota la plantilla i el cos tècnic del primer equip del Barça es van reunir per sopar tots junts en un hotel del litoral barceloní. Al sopar hi van anar tots els jugadors, menys els lesionats i convalescents Abidal, Alves i Puyol, i també tots els tècnics.
Link Noticia Completa:
http://www.esport3.cat/noticia/1737015/futbol/La-plantilla-i-el-cos-tecnic-del-Barca-fan-un-sopar-per-fer-pinya 
No hay comentarios:
Publicar un comentario