17 de mayo de 2012

La plantilla i el cos tècnic del Barça fan un sopar per fer pinya

 Aquest dimecres, tota la plantilla i el cos tècnic del primer equip del Barça es van reunir per sopar tots junts en un hotel del litoral barceloní. Al sopar hi van anar tots els jugadors, menys els lesionats i convalescents Abidal, Alves i Puyol, i també tots els tècnics.
Link Noticia Completa:
http://www.esport3.cat/noticia/1737015/futbol/La-plantilla-i-el-cos-tecnic-del-Barca-fan-un-sopar-per-fer-pinya

No hay comentarios:

Publicar un comentario